Enviaments i Devolucions

El preu d'enviament són 4,99€ de base a la majoria dels nostres productes. Hi ha certs productes que cobrem l´enviament a 7,99€ si superen 150cm d´ancora x alt x llarg.

Quan triga un enviament?
La teva comanda triga a arribar entre 24 i 72 hores LABORABLES. Per exemple, si fas una comanda de dilluns a dijous al matí abans de les 11.00h, la comanda t'arribarà el dia laborable següent. Si la comanda es fa dissabte, l'enviem dilluns i t'arriba dimarts (dissabte i diumenge les empreses de paqueteria no recullen comandes).

Puc fer un canvi en la direcció del meu enviament?

Sempre que no hagis rebut el correu electrònic amb la confirmació i el número de seguiment d'aquest enviament. Recomanem que es faci com més aviat millor.

Si vols fer un canvi escriu-nos a info@fielhogar.es , per telèfon 973 308 506 o per whatsapp al 622 840 990 de dilluns a divendres laborals de 9.00 a 18.00h

Si l'adreça d'enviament s'ha posat per error del client i era una altra adreça, el client s'haurà de fer càrrec dels costos d'enviament nous. Si l'error fos nostre, assumiríem els costos d'enviament. En qualsevol dels casos, poseu-vos en contacte amb nosaltres per solucionar el problema.

DEVOLUCIONS

Les condicions següents relacionades amb devolucions dels nostres productes no s'apliquen en el cas d'exercici del dret de desistiment.


Dret de desistiment.

El comprador disposarà en tot cas d'un termini de catorze (14) dies naturals després de la recepció del producte per exercir el dret de desistiment.

De conformitat amb l'article 102.d) del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i altres lleis complementàries.

El comprador haurà de manifestar la intenció de desistir dins el termini indicat i haurà de procedir a la devolució del producte. Per a això l'Usuari podrà remetre un correu electrònic a l'adreça info@fielhogar.e incloent -hi el seu nom i adreça, així com el número de la seva comanda. També podeu contactar de forma telefònica per tal d'agilitzar el procés de devolució dels imports corresponents al telèfon: 973 308 506 (de dilluns a divendres de 9.00ha 13.00h).

FielHogar reemborsarà les sumes abonades per l'Usuari sense retenció de despeses. Tot i això, el cost de la devolució del producte (cost d'enviament) serà a càrrec de l'Usuari.

Rebuts els productes sobre els quals recau el desistiment i verificat el seu estat correcte, FielHogar retornarà a l'Usuari les sumes abonades en un termini màxim de 10 dies naturals. Els productes que no conservin el seu embalatge original poden patir una depreciació.

Condicions devolucions

Per a la devolució de productes l'Usuari utilitzarà el mateix mètode de transport amb què FielHogar li remet la comanda objecte de la devolució (MRW).

En cas de rebre el producte danyat durant el procés de transport o produir-se un error d'enviament per part de FielHogar i que el producte no es correspongui amb el sol·licitat o li hagi arribat amb algun tipus de tara o defecte, l'Usuari podrà procedir a la devolució del mateix sense cap cost de transport. Si no es tracta d‟aquest error, el cost d‟enviament de devolució serà a càrrec de l‟Usuari, i es retindrà un total de 9,98€ pel cost d‟enviament.

El producte ha de ser tornat en perfectes condicions (per a errors d'enviament) i en les mateixes condicions en què l'usuari el va rebre (en cas de productes visiblement danyats per una mala manipulació en el procés de transport) i en el seu embalatge original.
Si revisat l'article pels nostres empleats, considerem que s'han complert els requisits exigits per a la devolució de l'article, tornarem a l'Usuari l'import íntegre de la compra en un termini màxim de 10 dies des de la data en què ens arribi la devolució a magatzem.

També es podrà procedir a la substitució del producte motiu de la devolució sempre que s'acordi amb l'usuari i aquest així ho desitgi (assumint FielHogar el cost del transport sempre en el cas o casos en què el motiu de la devolució sigui imputable a FielHogar segons les condicions estipulades). Advertim que la substitució dels productes està supeditada a l'exclusivitat de les nostres col·leccions prioritzant aquesta substitució per altres idèntics i si no n'hi ha d'altres d'idèntiques característiques (incloent-hi el preu) consensuant sempre la substitució amb el client.

Si l'Usuari va fer el pagament de la seva comanda a través del seu compte de client de PayPal i realitza la devolució a la nostra superfície comercial (comunicant-ho prèviament seguint els passos especificats en aquest apartat), l'Usuari haurà d'aportar qualsevol targeta bancària de què sigui titular perquè es procedeixi a l'ingrés de l'import de la devolució.

Si no es compleixen les condicions fixades per a la devolució i FielHogar no l'accepta, el servei d'atenció al client es posarà en contacte amb l'Usuari de totes maneres, per comunicar-vos els motius de la no acceptació i perquè l'Usuari comuniqui a FielHogar on tornar a enviar-li la comanda. En aquest cas, les despeses d'enviament aniran a compte de l'usuari.

Si l'Usuari té algun dubte, pot posar-se en contacte a través d'info@fielhogar.e o trucant al nostre Servei d'Atenció al client al telèfon 973 308 506 dins l'horari de 9.00ha 13.00h de dilluns a divendres (hora espanyola peninsular).